Merhabalar,

Mobil hat çeteleri için buradan hareketle bir farkındalık başlatılabilir mi? Ceza ödeyip turkcell den kaçtım çünkü internetim 10 günde bitiyor ve pek bir şeyde yoktu pakette 40 gb internet ve herşey bu gb içindendi 10 güne bitiyordu, Allah kahretsin seni dedim türktelekomun tüm sosyal medya uygulamalarını kapsayan 30 gb internetli bir paketine geçtim yani tüm sosyal medya ücretsiz ekstra 30 gb yani epey yeterli dedim bu pakette 15 gün yetti yine bitti iş yerimde işim gereği telefon kullanamıyorum kapıda teslim ediyorum telefonumu evdede internet var zaten wifi bağlanıyorum bana diyor ki reklamlar paketinizden gider yahu uzaktan bağlanın yt premium kullanıyorum tiktok hiç indirip üyelik açmadım inst. Kalıyor ondada sabahtan akşama reels izlesem ve aralara reklam gelse 30gb bitmez 15 günde diyorum, yokkk bitmiş yapacak bir şey yok diyor😀 Turkcell den beter tezgah çıktılar haftasonumu ev bakarak geçirecektim sarı siteye ve haritaları kullanamıyorum ve yenilenmesine tam 14 gün var bu mobil hat çetelelerini denetleyen yok gerçekten bezdirdiler bu nasıl mümkün olabilir aklım almıyor