Bir insan neden bir gruba katılmak için ücret öder burasını iyi düşünün. Uzman olmadığınız yada eğitimini almadığınız bir işte insanları bir nevi kandırmış oluyorsunuz açıkcası grubu katılmak için ücret ödediğimde karşılığını beklerim ve eğer sonuç alamzsam şikayet ederim. Kişi başı ücreti bilmiyorum ama hesabınıza devamlı para girişi olacağı için bu ayrı bir sorun teşkil edecek