obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamlar Hayırlı Kandiller en son https://www.r10.net/domain-genel/420...mu-bos-mu.html bu konuyu açmıştım bir sitede dolu gözüküyordu bir sitede boş talep ettim alan adı bende kaldı

Hayırlı olsun, nereden satınaldınız?