Merhaba ben haksız ve gereksiz yere - trade veren arkadaşa şikayet konusu açabilir miyim ?
konuda şu
1 aylık ChatGPT aldı ve fırmamız
14 gün garanti sunuyoruz ama arkadaş 28 gün kullandı ve kullandığı ürün için - trade atıyor
(
Zaten Müşterilerime yüksek müşteri memnuniyetini sağlamak için 30 gün kullanmalarını sağlıyorum arkadasa da destek sağlanacaktım daha önce değer arkadaslara tanıdıgım gıbı ama bana fırsat vermeden - trade attı ve yazıyorum bakmıyor )