Byrktr06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam içimde insanlık olmasa şu an burda konu açmazdım yurt dışında bi barda olurdum Büyük ihtimalle
yok be sana bi lafım yok. aklımızda soru işareti kalmasın diye dedim onu ben. ben meraklı bir insanımdır. heee tamam buna da boşa para ödedik demek huyumdur