Fenosmm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağolun

hocam ilk 2 ay oturtayım sistemi hemen şirket açacağım zaten yeni girdim 18'e
O 2 ay için en az 3 aylık gelirini devlete hediye edersin çok bir maliyeti yok şirket aç