Selamlar,
İleriyi de düşünerek fiziksel sunucuyu sanallaştırırdım, bir sunucuda botumu çalıştırır, ikinci sunucuya proxy server kurardım.
IP tasarrufu yapmak için; ilk sunucuda dışarıyla işim yoksa, iki sunucuya da 10'lu IP adresi tanımlardım, ikinci sunucudaki proxy IP adreslerine 10.10.10.20

ort gibi tanımlamaları yapar kullanırdım.
Sevgilerle.
Hocam içine kurduğum sanalda da windows gerekicek, her türlü tıkanıyorum çünkü kullandığım kütüphaneden çıkışı sadece proxy ile değiştirebiliyorum. Vmware ile bi makine kurup ipleri versem de gene onun içindeki windowstan hangi ipye nasıl erişeceğim bilmiyorum.