Selamlar,
İleriyi de düşünerek fiziksel sunucuyu sanallaştırırdım, bir sunucuda botumu çalıştırır, ikinci sunucuya proxy server kurardım.
IP tasarrufu yapmak için; ilk sunucuda dışarıyla işim yoksa, iki sunucuya da 10'lu IP adresi tanımlardım, ikinci sunucudaki proxy IP adreslerine 10.10.10.20

ort gibi tanımlamaları yapar kullanırdım.
Sevgilerle.