Ben olsam Brittney tercih ederdim hocam. Tam bir haber gibi sunuyor gayet güzel.
brittney veya marcus güzel 2 sinin arasında bir karar veremedim ne yazıkkı 2 side birbirinden güzel
Hocam bence David.mp3 daha iyi. Ses tonu konuşma akıcılığı diğerlerine göre daha iyi.
Hepsi övüldü seslerin ve bende 3ü arasında kaldım 😅 neyi seçeceğime karar veremiyorum fakat bir sesi seçip bütün videolarımda onu kullanacağım yorumlarınız için teşekkürler