Konu
Sizce hangi sesi kullanmalıyım? R10+
13-09-2024, 16:01:00
#4
Gokbey_Han
Hocam bence David.mp3 daha iyi. Ses tonu konuşma akıcılığı diğerlerine göre daha iyi.