talhacimen58 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba,

Vcenter 8.0 ISO İhtiyacım var, elinde olan varsa iletebilir mi? mevcuttaki ISO dosyamı bulamıyorum
https://girgin.net.tr/sanallastirma-isolari-indir/