Gerçekten merak ediyor olsaydınız, bir yöneticiye mesaj atarak sorabilirdiniz. Neden arka arkaya bu tür konular açıyorsunuz ki? O arkadaş bir hata yapmış ve uzaklaştırılmış. Daha sonra kendisi aşağıdaki konuyu açtı ve inisiyatif kullanarak yasağını kaldırdık. Herkes hata yapabilir. Önemli olan hatalardan ders çıkarmak. Dolandırıc-ı olmadığı sürece herkese ikinci bir şans vermeye gayret ediyoruz.

https://www.r10.net/cozumlenen-ban-s...zurum-hak.html