Dunyacell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tabiki alt yapıyı kurun sistemi aktif edin . ondan sonra hissedarlar yada yatırımcılar bulmaya çalışın . Allah muvaffak etsin .
görelim mevlam neyler neyler ise güzel eyler..