HaDeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
o kadar bütçem olmasada ufak ufak başlarım bende
tabiki alt yapıyı kurun sistemi aktif edin . ondan sonra hissedarlar yada yatırımcılar bulmaya çalışın . Allah muvaffak etsin .