Dostum hemen hemen herkes bu durumu yaşamıştır. Yukarıda arkadaşın dediği gibi kız en azından dürüst olmus ve istemediğini söylemiş. Tabiki burada bir şey yap demek senin hemen uygulaman zor olacak ama tavsiye istediğin için söylüyorum tüm zamanını vaktini kendini ve işini geliştirmek için harca. 3-5 yıl bunun için yaşa ve bu sefer belki daha iyilerinin senin için sıra olduğunu göreceksin.Hem iş hayatında kendi başına bir şeyler yapabilmek kendine çok fazla özgüven getirecektir.