Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Bir telefoncu arkadaşımla ettiğimiz sohbette bana konuyu anlatmıştı bu doğu bölgelerinde sınırdan geçen telefonlar parçalara ayrılıp yedek parça olarak geçiriliyor sonra Türkiye'de tekrar birleştiriliyor bu yüzden kapalı kutu cihazlar tekrar paketlenmiş cihazlar bu cihazlarda problem olması olası ve bu durumda herhangi bir muhattap bulamıyorsunuz yd alacağınıza bir alt modeli TR olarak almak daha mantıklı geliyor bana