arifbuba55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2+2 uzatmaları 2 gün önce iptal ettiler. 4+4 e de güvenmeyin pek. ocakta bir karar çıkar yurt dışı ikametgah olanlar 4+4 kullanabilecek diye veya direkt kullanımlar yurt dışı ikametgah olanlar vs. vs. Ben de iphone 14 pro max vardı. kayıt edecektim. herkes sene sonu edersin, yeni modele geçerek edersin vs. vs. kayıt etmedim. ağustos ortasındamıydı hatırlamıyorum bir sabah bi kalktım 6k dan 20k ya cıktı kayıt parası. Güven olmaz o yüzden.
o sabah kararnamede ertesi gün fiyat artışının geçerli olacağı yazıyordu keşke yaptırsaydınız ben o şekilde yaptım