baznx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yurt içi almak her zaman salaklıktır.Diyelim ki 8 ay kullanma şeyi kapandı.Yanına iphone 6 al diğerlerinde aramaları aktifleştir gene kullan gidip bir telefona neden 80-90 vereyim ki
param var da telefonun kendi ederinin 2 katını gereksiz bir yere vermek istemiyorum anlayın siz artık yd ile iade ederim