Konu
yd iphone kullanan var mı? yd iphone düşünüyorum
12-09-2024, 02:03:57
#2
Teaqaria
Çift sim varsa 4+4=8Ay şeklinde kullanabilirsin.
Her IMEI 2 ay toplamda 4 ay kayıt edenler vardı hâlâ yapılıyor mu bilmiyorum