merhaba yd iphone alacağım da her yıl 8 ay mı kullanılabiliyor yoksa sadece 2 yılda toplam 8 ay kullanılıp sonsuza kadar kapatılıyor mu? kullanan kişiler kalan 4 ayı nasıl geçiriyor?