satmak için gmail üretiyorum 1 ay oldu başlayalı 30 adete ulaştı manuel üretiyorum şifreleri aynı yapıyorum bi sıkıntı cıkarmı yoksa her ürettiğimin şifresini farklımı yapmalıyım ?