Tahmini olarak 7 - 8 önce bir güncelleme geldi, bu güncellemede artık herkese mesaj gönderemiyordunuz nedeni ise Dijital Medya ajanslarının Her sektöre özelden mesaj yolu ile ürün tanıtımı yapılıyordu. Bunun neticesinde İnstagram bunun için bir önlem aldı ve artık mesajlaşamalara da sınırlama getirildi. Ardından yorum olarak mesajlar atılıp geri dönüş istendi müşteri gibi. Bunlarda ard arda şikayet edilince yorumlar içinde kısıtlama getirildi. Aynı şeyi sürekli tekrar ettiğinizde de hesaplarınız kapanabiliyor.
hesapları nasıl kasacagiz peki