istersen alay komutanını ara, araçta kamera kaydı açıksa ve devriye görev emri yazısı varsa albay bile müdehale edemez, her görev emri numarası-garaj çıkış araç sevk numarası, kamera kaydı numarası gün sonunda zabıt defterine işlenir, arada incelenir, usulsüzlük şikayet, hukuka aykırılık durumlarına karşı 10 yıl süreyle tutulur. dik konuştuğun için bağlamış, suçlu bile çıkman ihtimal dahilinde... o aslında tamamen kolluk kuvveti tasarrufunda bi olay, ister ehliyetli birini çağırtıp ona teslim eder, ister yanında ehliyetli biri yoktu, yada gözü tutmadı o arkadaşta dik konuştu yada şaside işlem var motorda egsoza müdehale, çalıntı şüphesi vs var yazıp direkt bağlar çektirir, çok ters gidicem pislik yapıcam diyen adam kriminal otoparkına çektirir motorunu parçalatır sana parça parça teslim eder uyuşturucu madde şüphesiyle, kaç ay sonra kaç parçada alırsın muamma... tamamen kendi insiyatifine bırakılmış bi olay. esnaflık skillerini düzgün kullanabilsen dilli düdük olsan biraz ufak bi cezayla yırtıp köylük yerde bizzat motorunu kendin alıp gitmen çok kolaydı. polisle uzlaşmaya çalış ama asla jandarmaya atar gider yapma, çok sıkı kuralları denetimleri vardır affı yoktur, hep demişimdir.