anilalps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar bu kadar neye tepki gösterdiniz anlam veremedim ben haklıyım demiyorum ehliyetsiz motor sürmem zaten baştan başa bir suç zaten jandarma trafiği arayacağını söylediğimde peki abi ara dedim sonra köşeye geçtim tanidigimi aradım sadece böyle dalga geçmeleri zoruma gitti ki aradan 2 dakika sonra telefon çaldı ve beni bırakmak zorunda kaldı benim anlamadığım yanındakine ceza yazmayıp neden benle uğraştı bu arada bu kadar neden tepki verdiğinizi çözemedim çok saçma
Bu kadar kişi aynı tepkiyi veriyor ise sizin olayları yanlış anlamanızda kaynaklı hocam.
Anlattığınız durum çok basit, eksik evrak taşımışsınız veya yapılmaması gereken bir şey yapılmış, artık ordaki devlet memuruna olan yaklaşımınız nasıldı bilemeyiz. O da görevini yapmış