sinanksk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7 Aydır Amerika'da yaşıyorum. İnanılmaz bir tüketme kültürü var. Hemen her evin önünde kullanılmayan eşyalar duruyor ve isteyen alabiliyor.
Çok doğru hocam bunu anlatmaya çalıştım ama hiç bilmeyen arkadaşlar türlü senaryolar üretti yok siyahiler çalıp bırakmış yok kargoymus bunları anlatım dedim ama öğrenmeyi red eden kitle ukalalik ve görgüsüzlük olarak adlandirdi bu davranışı