KahvaLti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok. Fırsat buldukça başka firmaya transfer ediyorum.
benim alan adı sürem dolmuş 3-5 gün geçmiş... transfer yapabilir miyim? adamların destek sistemi yok., yenile butonu yok.

Ey Google bizi nelerle uğraştırıyorsun yav.... Sana güvendik domainleri aldık!

Canlı destek yaklaşık 3 saattir açık, çok yoğunuz birazdan bağlanacaksınız diye bekliyor şaka gibiler