yanlış değilsem marka hesabına çevirip ayarlar-izinler kısmından satınalan kışıyi yönetici olarak atadıktan sonra 1 hafta sonrada sahip pozisyonuna atayıp siz kendinizi çıkarınca hesap ona devroluyor. yani başka bir email ile işleme gerek yok direk alan kişinin maili ile olur diye biliyorum. daha iyi bilen birisi daha kesin cevap verecektir