Eskiden sadece grafiker arıyorlardı firmalar artık teknoloji geliştikçe bir adamdan 10 marifet bekliyorlar.
Corel Draw - Kullanabiliyorum
Adobe Illistrator - Kullanabiliyorum
Adobe Indesign - Kullanabiliyorum
Adobe Photoshop - Kullanabiliyorum
Adobe XD - Kullanabiliyorum
Adobe Lightroom - Kullanabiliyorum
Adobe After Effects - Sıfır Bilgi
Adobe Premiere Pro - Sıfır Bilgi
AutoCAD - Sıfır Bilgi
Solidcam - Sıfır Bilgi
Artcam Az bilgi
Alphacam - Az Bilgi
Reklam Metin Editörlüğü - Az Bilgi
Yukardaki programların hepsini bilen grafiker aranır oldu. artık 4-5 programda yetmiyor grafikerlik için. Hepsini bilen varmı acaba. 10 Kişilik ekibi 2 Kişinin yapmasını bekliyorlar. Artık!!!!
Diyelimki Hepsini Biliyorsun - Verdikleri Maaş 10 Kişinin Maaşını Tabiki de Vermiyorlar.