Şu dünyada en tehlikeli şey "Sonradan görme" olma halidir.
Bununla alakalı büyüklerimiz bir çok atasözü üretmişler.
Sonradan görme kuldan, buluttan çıkma günden korkulur
...Oğlu olmuş tutmuş.... koparmış.
Çingeneye beylik vermişler , tutmuş babasını kesmiş..
Nihayetinde de :
Bir şeyi görmemiş olabilirsiniz. Ama sonradan gördüyseniz.. İşte o çok fena.
görüşünüze saygım sonsuz ama ben sonradan görmelik bişi yaplaştımı düşünmüyorum. sadece benim paylaştığım bişi amerikada yaşayan insanların çöpü çöple nasıl hava atabilirim? zira trdeki kazandığım kazançları beni tanıyan insanlar biliyor. sonradan görme olmam için önceden fakir sonradan zengin olmam gerekir ama ben para için hiç karakterimi değiştirmedim beni tanımadan yorum yapmadan önce keşke tanışmaya cabalasaydınız neyse yorumunuz için tskler.