Şu dünyada en tehlikeli şey "Sonradan görme" olma halidir.
Bununla alakalı büyüklerimiz bir çok atasözü üretmişler.
Sonradan görme kuldan, buluttan çıkma günden korkulur
...Oğlu olmuş tutmuş.... koparmış.
Çingeneye beylik vermişler , tutmuş babasını kesmiş..
Nihayetinde de :
Bir şeyi görmemiş olabilirsiniz. Ama sonradan gördüyseniz.. İşte o çok fena.
Övünürüm övünmem sizene
konu hakkında bilgisi olup olmayan herkez yorum atmış insan gibi tektek cevap vermişim bunda ne var?
burda sizi sıkıntıya sokan nedir anlamadım? yorum yazmamam mı gerekiyor? kimi ordan burdan duyduğu yanlış bilgili yazıyor doğrusunu söylüyorum. doğru bilgiye bile kapalısınız bu durumda ben egoist ya da çok bilmiş mi oluyorum. yada kibirlimi? hangisi?