osawashere adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
8 Aydır amerikada yaşayıp amerikayı çözmüş arkadaş
Ama çöpleri hayrına toplayıp satıyor bununla da övünüyor

Bir video vardı hani "Mother Fakir" Anadan fakir diye.
Tam da o durum
Övünürüm övünmem sizene

zNightLastTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaw hocam sen nasıl birisin hala anlamadım. Konuya yorumlarınız neler yazmışsın cevap verenlere bir sövmediğin kalmış.
Tamam en şanslı sensin, en iyi sen satacaksın da ne bu gereksiz öne çıkma tavırları?
R10da ilk defa birine engel atıyorum çok mutluyum.
konu hakkında bilgisi olup olmayan herkez yorum atmış insan gibi tektek cevap vermişim bunda ne var?

aglooka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorumlarınız neler diye konu açıp gelen her yorumu eleştiriyorsun madem öyle günlüğüne yaz hocam kimse bir şey demez orada
burda sizi sıkıntıya sokan nedir anlamadım? yorum yazmamam mı gerekiyor? kimi ordan burdan duyduğu yanlış bilgili yazıyor doğrusunu söylüyorum. doğru bilgiye bile kapalısınız bu durumda ben egoist ya da çok bilmiş mi oluyorum. yada kibirlimi? hangisi?