Facebook da biraz araştırınca karşınıza bin tane reklam çıkıyor e sertifika 750 TL ye kadar gördüm ben çıraklık ustalık usta öğreticilik birlikte

bende 8 10 konuda aldım öyle kalsın diye. Sınava girmeye bile gerek yok adamlar çatır çatır aynı gün e devlete yukuyor ama sanırım hiç bir işe yaramıyor bunlar MYK belgesi olmadığı için. Sizin sistem nasıl bilmem ama sanırım aynı sertifikalar . Hatta şişli üniversitesi veriyor genelde