Sonnet 3.5 'i bayadır kullanıyorum, gpt4'den yazılım konusunda çok çok önde diyebilirim. Eksi yanı Premium üyelikte bile zaman kısıtlaması çok fazla.
Onun haricinde kendi sitesinden kullanman taraftarıyım, 3. taraf yazılımlar ile tüm modelleri kullanma özelliği veren uygulamalar ilede kullandım fark var kullanımda.