Dostum bu yaşadığın şey kalp kası ağrısı. Kalp öyle ağrı sürecinde buraya yazı yazamazsın veya oturup bekleyemezsin.
Göğsün de yanma, sızlama gibi şeyler oluyorsa kardiyoloji gitmeni öneririm. Ama bunlar uyku düzenini yerine getirip 2 gün ağrı olup 3. Gün geçiyorsa kas ağrısı oluyor. Soğuk aldığın da, dengesiz uyku, aşırı uykusuzluk, fazla kafein kullanmak tetikler. Karın gaz sıkışması da kalbe vurur. Tuvalette rahatlıyorsan veya gaz çıkarttığım ağrı hafifliyorsa anlayabilirsin. Göğsünde biri oturuyormuş gibi oluyoesa ağrı sırtına ve midene vuruyorsa direkt acil.
Ama için rahat etsin istiyorsan çözüm burası değil bir EKG ile çözülür. Bir de kan alıp kalp enzimlerine bakarlar.
Sonra rahatlarsın, varsa sıkıntı zaten EKG ve kan da çıkıyor hatta daha önce küçük kalp krizleri geçirdikten onlar Bile EKG de gözükür.