Merhabalar, şu anda nedenini bilmediğim bir şekilde hafif derin nefes almaya çalıştığımda kalbimde tarif edemeyeceğim bir acı hissi oluşuyor. Acı mı, ağrı mı, kısışmamı tam kestiremedim. Bu neden olabilir acaba, ilk kez yaşadığım için korkmalı mıyım açıkçası onu da bilmiyorum. Bunu düzeltmenin bir yolu varsa tavsiyelerinize gerçekten ihtiyacım var şu anda. Hepinize hayırlı akşamlar dilerim 🌼