Eğer belli bir altyapınız varsa, sıfır değilseniz. Bence kesinlikle konuşma kafelerine uğramalısınız. Kendinize o dili konuşmaya mecbur ettiğiniz bir ortamda, çok daha kolay adapte oluyorsunuz.

Eğer sıfırsanız, ben olsam youtube kurslarından başlardım. Sonrada dediğim gibi sadece o dilin konuşulduğu bir ortamda bulunurdum. Dinleyerek ve görerek öğrenmek hem sıkıcı gelmiyor, hem de daha akılda kalıcı oluyor.