Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başıma geldi aynısı
O yüzden tövbe ettim bundan sonra yorum atmıyorum
Yani dediğim gibi düşünsenize günde 30 40 kişiye size hakaretten dava açıyorsunuz ve kişi başı en kötü 10 15bin cebe giriyo akarsız kokarsız güzel meslek