Yanlış hatırlamıyorsam yeşil pasaportluyken çalışma izni aldım.

Bir dönem yaştan dolayı hakkımı kaybettiğim için öğrenci pasaportu almıştım. O döneme mi denk geldi diye emin olamadım.

Devlet memuru aile çocuğu iseniz memur olan aileniz. Yani siz değilsiniz. Mantıken çalışmanız gerekiyor.

Eğer memursanız ve yeşil pasaport kendi üzerinizden ise ücretsiz izine ayrılıp çalışamazsınız. Sonuçta hala memursunuz.

Ek olarak: çalışmak için siz Türkiyedeyken oradan çağrılmanız lazım. Turist olarak gidip orada resmi çalışamazsınız. Bu şekilde gidenler sonrasında ülkeye git gel yapıyor.