Bilinçli bir şekilde yapıldığını düşünüyorum bunlar bir avukat firması ile anlaşıyor o firma bu kişinin videolarını takip ediyor gördüğü tüm hakaret içerikli yorumlara vs. Dava açıp parayı bölüşüyorlardır diye düşünüyorum başka mantıklı hiç bir açıklama gelmiyor aklıma
Başıma geldi aynısı
O yüzden tövbe ettim bundan sonra yorum atmıyorum