Tubefavorites adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Vodafone kullanıyorum memnundum
ama son yıl faturalara fiyat çok arttı,
Türk Telekom’a geçicem ben de. Taahhüt bitince.
Pek farkı yok. Sadece taahhütün bitmesine 3 hafta kala daha uygun paketler sunuyorlar.