herkes bişeyler söylemiş ama işin diğer tarafından bakmıyorsunuz
Biz Limited şirketiz ve gerçekten 2 ortağız. 2 kişininde iş bölümü var. 2 tarafta diğerine paylaşmadan hareket etmez. Fiyat alıyoruz değerlendiriyoruz ve en iyisi olduğunu düşündüğümüz kişiyle çalışıyoruz.
Yani kimse piyasadad tek değil herkes fiyat alıp ona göre hareket edecek. Çoğu sallamasyon soru soruyor olabilir ama gerçeklik payını unutmayın

Koca fabrikalara gidiyoruz iş almaya ortağıyla ekstra konuşmak istiyor hayır mı diyeyim bende