Mesajın sonunu yeni okudum Kusura bakma
Cidden telefon konuşması ile ( Bulgaristan'da sahipsiz süper güzel masum bir kızım numarası ) İzmir'de 2 daire İstanbul'da 1 Dükkan veren tanıdım ve Maalesef bu forumda bile bu tip numarayı yiyeyen arkadaşlar var
Mesajı Tam okumadan yazdığım için Tekrar özür dilerim
Estağfurullah hocam farkettim okumadığını. Site tarafında amatör olsalarda konuşma tarafında cidden bu kadar iyi insan olabilir mi gerçek olabilir mi diye düşündürüyorlar. İnananın çok olduğunu düşünüyorum. Türkiyenin ekonomisinden felan bahsettim genede vicdana gelmedi 8 ekimde türkiyeye geleceğini 25 gün kalacağını söyledi. yani bir ay kafaya alacaktı beni belki ilk siparişlerde para da geri gelecekti emin değilim. Evlenecektik felan neler neler haha

Mehmette belki türkiyeden ağına düşürdükleri siparişi için ödeme bekleyen biri emin değilim