Ziraat kadar müşterisine düşman bir banka yoktur herhalde. )Bir ülkenin yönetim anlayışına çok benzettim de neyse.)

Vakıfbank beni her konuda memnun ediyor. İstediğim an kredi, istediğim an avans çekebilmenin özgürlüğünü tanıdığı için büyük oranda borçlandığım tek banka diyebilirim. Tabi bunlar iyi huylu borçlanma.