Ben de arkadaşın biri rica etti diye "IQOS HEETS Silver Selection" getirmiştim yurt dışından, parasını da peşin almadım. Sonra ne oldu? Benim cihaz bozuldu, bir süre kullanmayacağım bu sebeple aldıklarını alamıyorum vs dedi. Yani hiç kullanmadığım, hiç kullanmak istemeyeceğim filtre mi oluyor artık her neyse elimde 10 paket patladı. 1100TL alakam olmayan bir şey için bana patladı. Şu an adeti 165TL civarında sanırım. Almak isteyen varsa ucuzdan vereyim