BatuhanCLSKN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selamün Aleyküm
Saç topiği kullanan varmı aranızda acaba,saç ektirdim fakat eski saçlarım döküldü ön tarafım gayet güzel ama ortaları çok aşırı derecede döküldü,topik kullanmak istiyorum sizce marka öneriniz nedir tavsiye edermisiniz?

Hocam bunun için doktora gidip, vitamin eksikliği testi falan yaptırdınız mı? Biotin (b7) vitamini eksikliği olabilir mi? Vitamin takviyesi, biotin şampuanı vs. kullandınız mı hiç? Veya başka bir vitamin eksikliği olabilir mi?