Bizde sorun yok ne gibi hata alıyorsunuz
MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konudan bağımsız. Artık tv de ortak kullanım hatası alıp duruyoruz. Bunu nasıl aştınız arkadaşlar?