Kolay gelsin Hocalarım.
Durum şu. En geç 9 Eylül Pazartesi günü kargoda! (yeşil kutunun içi) yazan yazının stilini değiştireceğim. Ancak bunun üzerine hiç kod yazılmamış görünüyor. F12 y tıkldığım daise li komutunda görünüyor. eki bunu nasıl düzenlyebilirim. Yardımcı olan herkese teşekkür derim.