Peki benim de daha önceden premium aboneliğim vardı yani benim öne çıkanlarım yok şuanda kullanamıyorum bu kişinin neden oluyor haksızlık değil mi ? Ya bende kullanabileyim yada sadece premium aboneliği olan kullanabilsin bu şekilde daha adaletli olmaz mı ? yanlış mı düşünüyorum