Meister adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bana böyle satıcılar denk geliyor. Tahminimce forumda garip hareketler yapan satıcılar, alıcılardan daha fazladır.
Bana hiç öyle denk gelmedi umarım gelmezde

Sunsetmail adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok denk geliyor ortağıma sorayım tarzında pek fazla değilde akşam yazıcam yarın yazıcam dönüş yapıcam gibi çok gelen oluyor
Ama hiç yazmazlar

Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yönetim kurulumuzla toplantı yapacağım diyenini gördüm bunlar bir şey değil.
Aklıma ofisi basan çeçen mafyası olayı geldi

ahmetoyuncu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ben artık satış bile yapmak istemez hale geldim.Hocam saatlerce bilgi alan mı dersiniz. Ortak eş dost nene dedesine sormak isteyen mi ciddiyim bıktık bu tarz insanlardan ( bazı r10 daki insanlar da var ) r10 hesabı yeni olanlara özellikle dikkat edilmeli örnek YouTube kanalı satıyorum niş kanal öğrenip kayboluyorlar. Saatlerce yazıyorlar cevap vermiyorum cevap verince de bilgiyi alıp cukka duman oluyorlar. Şahsen hakkım helal değildir o tarz insanlara Umarım o tarz kişiler bize denk gelmez bir daha gelirse de durumu bi şekil üstesinden gelmesini de biliriz 🙏 konu çok yerinde doğru olmuş 🙂
Kendilerini akıllı ve kurnaz sanıyorlar öğrenince başaracaklar sanıyorlar...

cncresul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu konuyu bi ortağıma sorayım size dönücem ben 👍🏻
Sorun hocam sorun sizde sorun bende soracam hatta durun