AnaBayin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
11 12 gibi kapandı çekim vermedi. Öğleden sonra olmadı yani.
Ee öylede paribunun kendi sitesinde yazan direk akbankdan cekilin yazıyor. burda herkes ekmeğinde yanlış bir bilgi yokki.